dimarts, 11 de maig del 2010

Gràcies Bob.

Ostres, sembla mentida, però me'n recordo d'haver vist la notícia a la tele. I només tenia 7 anyets! Segurament no sabia ni qui era, en Bob Marley, però suposo que el fet de veure ma tieta amb cara de tristesa em va marcar prou com per recordar aquell moment.
I ha passat el temps i ja fa 29 anys d'aquell dia.
I la seva música segueix sent un referent per a molts grups, i segueix sent actual, i agradant-me tant o més que el primer dia que la vaig sentir. Per ara, aquestes són les meves preferides, tot i que van variant segons el meu humor.

Aquest és el meu petit homenatge a Robert Nesta Marley, que m'ha acompanyat en molts moments de la meva vida, posant la banda sonora a molts instants irrepetibles.

6 comentaris:

  1. 36 anys (sé sumar, bieeeeeeeeeeeeen!)

    ResponElimina
  2. Sí senyor! Aquest sí que és un dels grans!
    i la llista de preferides podria seguir i seguir i seguir...

    ResponElimina
  3. Sr. Remitjó, em meravella la seva capacitat de deducció. Em fa sentir orgullosa de veure com pugen les noves generacions. El felicito. Amb gent com vostè, Catalunya té un futur prometedor. (per cert, la meva edat sempre ha constat en el meu perfil)
    Dr, té tota la raó. De fet, em sembla que totes les seves cançons són les meves preferides. Impossible triar-ne cap.

    ResponElimina
  4. Una persona que va marcar uan generació i fins i tot un país. Agradi o no la seva música, cal reconèixer que va ser molt gran.

    ResponElimina
  5. @albert Va marcar molt més que un país.
    @Txisky
    Good friends we have had, oh good friends we've lost along the way
    In this bright future you can't forget your past
    So dry your tears I say

    ResponElimina