dissabte, 19 de febrer del 2011

Desfibrilafest

Senyors Jèvits que llegiu el meu bloc (que no sou gaires, ni jèvits ni no jèvits) us convoco al festival Desfibrilafest que faran el proper 19 de Març a l' Auditori de l'Espai Jove Les Basses de BCN. Grups d'aquests foscos amb músiques sorolloses i tal...

Aquí els deixo l'enllaç. Siguin tan amables de difondre la paraula... Ho organitza una amiga, i m'agradaria que fos un GRAN èxit. Gràcies.

http://www.fundidoanegro.org/desfibrilafest.html

Ah, no cal dir-ho, jo hi aniré així que acabi la meva jornada laboral (Casumlou, que és justament el dissabte que treballo fins quarts de set)

2 comentaris:

  1. Aprofitaré que tinc grenyes i m'hi deixaré caure.

    ResponElimina
  2. Avisa al Jep Cabestany de la competència, segur que s'apunta (i de pas, fan una mica de propaganda al programa).

    ResponElimina